Kanseri dualarla yendim


HERŞEY RABBİMDEN GELDİ


Yılmaz morgül Kanserle mücadelesinde yaşadıklarını şöyle özetledi.Bu hastalık Allah´tan geldi, şifasını da Allah verecek diyordum. Her hastalığın ayeti var. Beş yıl onları okudum´ diyen Yılmaz Morgül, amansız hastalıkla mücadelesini anlattı.

ALLAH'A YAKINLIK,HUZURUN KENDİSİDİR
Hastalığım Rabbim’den geldi. Şifasını da onun vereceğini biliyordum. Her hastalığa şifa olan ayetler var, Beş yıl boyunca onları okudum. Herkes ibadet etmeli. Allah’a yakınlık, huzurun kendisidir. Her günümü şükür ve niyazla geçirdim. Alah’dan başkasından şifa dilemedim ve çok şükür sağlığıma kavuştum.

BU HASTALIK ALLAH'TAN GELDİ, ŞİFASINI DA O VERDİ
Maneviyat ve dualarla yendim kanseri. Doktorlar, herkes tedavi için birçok şey yaptı. ´Bu hastalık Allah´tan geldi ama şifasını Allah verecek. Nasıl verecek? Dua ederek.´ dedim. Her hastalığın ayeti var. Onları okudum. Sürekli kendimi telkin ettim. ´Sen çok iyi olacaksın, muhteşem olacaksın´ dedim. Bir ara kemoterapi tedavisi gördüm. Saçlarımın bir bölümü döküldü, vücudumun derisi soyuluyordu artık. 1996-2000 yılları arasında durumum çok ciddiydi.

BESMELE ÇEKMEDEN HİÇBİR İŞE BAŞLAMAM
Benim günümün ve gecemin her adımında Allah vardır. Besmele çekmeden hiçbir işe başlamam. Uyandığımda gözlerimi açtığım için Allah´a şükür ve teşekkür dualarım vardır. Evimden çıkarken evimin korunması için okuduğum dualar vardır. Yıllardır televizyon kanalları ekranda ezan okumam için teklifler yağdırıyorlar. Benim inançlarıma ters. Bugüne kadar bunu yapan sanatçılar hep şov amaçlı oldu. Bana ters. Ama beni Türkiye´nin herhangi bir camisinde minareye çıkıp namaz okurken duyabilirsiniz. Ama görüntüleyemezsiniz. İstanbul´da da dört bir tarafta camilerdeyim.