10 gün önce ALLAH bizi uyardı!


LÜTFEN DUALARINIZI EKSİK ETMEYİN

Murat Göğebakan'ın eşi 10 gün önce kan tahlili yaptırmış. Kan kanseri olduğunu düşünüyormuş. Murat GÖĞEBAKAN ile konuşmuş, birbirlerine sarılıp ağlamışlar. Allah bizi uyardı.
Bir hafta sonra Murat'ın kanser olduğunu öğrendik... diyor üzülerek.
Murat Göğebakan'ın hastanedeki odasına ziyaretçilerin girmesi yasak. Bu yüzden, sevenlerinin mesajlarını eşi Sema Hanım ona iletiyor.
Murat Göğebakan odasının kapısına kendi elleriyle, "Lütfen dualarınızı eksik etmeyin" yazıp asmış.
ALLAH'IN İZNİYLE 15 TEMMUZ'DA BURADAN ÇIKACAĞIM
Murat Göğebakan iyileşeceğine yürekten inanıyormuş. "Grip oldum, uzun bir grip bu ama 3-5 ay sonra bu hastaneden iyileşerek çıkacağım" diyormuş. Odasındaki dolabının üzerinde de " Allah'ın izniyle 15 Temmuz’da buradan çıkacağım" yazıyormuş. 16 Temmuz benim doğum günüm diyormuş.
Ocak ayında Murat Göğebakan ve eşi check-up yaptırmışlar. İkisinde de hiçbir şey çıkmamış.
Murat Göğebakan’ın kolunda sık sık morluklar oluşuyormuş. Diş etleri sık sık kanamaya başlamış. Hiç geçmeyen bir gribi varmış. Ateşi de çıkıyormuş. 1 Mayıs'ta hastaneye gitmişler, kanser olduğunu öğrenmiş. Murat Göğebakan’ın eşi 10 gün önce kan tahlili yaptırmış. Kan değerlerinde anormallikler çıkmış. Doktor tahlilleri almış ama 2 gün arayıp sormamış. “En iyi ihtimalle vücutta iltihaplanma oluşmuştu, en kötü ihtimalse kan kanseriydim” demiş. Murat Göğebakan 'ı almış karşısına ve konuşmuş. "Araştırdım, kan kanseri olabilirim. Öyle bir şey olursa sonuna kadar çekmeye razıyım, sen de bunu kabul et ve bana bak lütfen!" demiş. Karşılıklı ağlamışlar. Bir hafta geçmiş ve Murat Göğebakan’ın kan kanseri olduğunu öğrenmişler.
Odasının önünde bir defter varmış ve ziyaretçiler o deftere umut dolu sözler yazıyorlarmış. Haluk Levent, Edip Akbayram, Kıraç, Doğuş, Emrah Dinçer, Muazzez Ersoy, Petek Dinçöz, Esra Ceyhan, Alişan, Çağla Şikel ve daha bir çok ünlü isim varmış. “Murat iyileşsin o defteri okuyup güleceğiz .
TEK İHTİYACIMIZ OLAN ŞEY DUA
Tek ihtiyacımız olan şey dua... Başka bir şey değil. Yer gök dua üzerine kurulmuş, duaların gücüne inanıyoruz. Allah bize "Kendinizi hazırlayın, ben size bu hastalığı yolluyorum" dedi. Bu bizim için gerçek bir işaretti, inşallah buradan çıktıktan sonra Hacca ya da Umreye gitmeyi düşünüyoruz, diyor eşi.